مشکلات اتصال به کلاس مجازی Adobe Connect

مشکل کلاس مجازی Loading ماندن Adobe Connect در نسخه ویندوز و کروم

حل مشکل ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت – در Loading ماندن برنامه

برای حل مشکل ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت این آموزش را برای شما آماده کرده ایم.

مشکل در Connecting ماندن ادوب کانکت در ویندوز

اگر برای ورود به کلاس مجازی از نرم افزار کلاینت ادوب کانکت نسخه ی (۱۷ مگابایتی)Standalone استفاده میکنید و نرم افزار شما در قسمت نخست گیر کرده و در حالت Connecting میشود، احتمالا سیستم عامل شما ویندوز سون نسخه ۳۲ بیت بوده (یا سایر نسخه های قدیمی) که هماهنگی لازم را با این نرم افزار ندارد.

 

بهترین راه حل این مشکل : از روش مرورگر کروم استفاده کنید

برای حل این مشکل میبایست ما از نسخه ی AdobeConnect addin استفاده کنیم که حجمی معادل ۴۰ مگابایت دارد

دانلود نسخه ی AdobeConnect Clinet Addin برای ویندوز (۴۰ مگابایت)

 

مهمترین تفاوت نسخه ی Addin با نسخه ی Standalone نحوه ی اجرا و فراخوانی برنامه هست.

به این ترتیب که نسخه ی Addin توسط مرورگر شما اجرا شده ولی نسخه ی Standalone به صورت مستقل مانند دیگر برنامه های نصب شده در ویندوز عمل میکند و کاربر میتواند توسط شورتکات Shortcut ساخته شده در دسکتاپ برنامه را اجرا کند.

برای حل مشکل ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت کافیست نسخه Addin را نصب کنید.

نصب نرم افزار ادوب کانکت کلاینت

پس از دانلود فایل از لینک بالا آن را به صورت عادی نصب میکنید.

سپس مرورگر خود را یکبار بسته و سپس باز میکنید در اینجا هنگام ورود به کلاس مجازی وقتی پیغام پاپ آپ مورد نظر باز شد بایستی ابتدا تیک Always open these types of links in the associated app را بزنید

و سپس گزینه ی Open URL:Adobe Connect را بزنید

 

با این روش به آسانی به کلاس آنلاین خود وارد میشوید.

مشکل لودینگ ماندن در کروم یا سایر مرورگرها (اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس..)

اگر از نسخه تحت مرورگر استفاده میکنید (مثل کروم) و نرم افزار روی لودینگ گیر میکنه راه حل آن پاک کردن کش (cache ) مرورگر  میباشد .

1-گوشه بالا سمت راست روی سه نقطه کلیک کنید ، سپس گزینه setting رو انتخاب کنید

2-سمت چپ روی Privacy And security کلیک کنید و Clear browsing data رو انتخاب کنید

3-Time range رو بزارید روی All time و همه تیک های زیرش رو بزنید

4-در آخر روی Clear Data کلیک کنید

برای حل این مشکل در مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد بخش internet options شده سپس در تب General و در بخش browsing history گزینه Delete را بزنید و کلیه اطلاعات قبلی کش شده را حذف کرده و سپس به کلاس مجازی خود ورود مجدد نمائید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
بستن